اعتیاد ستارگان هالیوود
متن دلخواه شما
سینما - فیلم - نمایش - بازیگری -موسیقی
دو شنبه 15 تير 1394 ساعت 2:1 | بازدید : 564 | نوشته ‌شده به دست مدیریت وبلاگ | ( نظرات )

این ستاره های هالیوود اعتیادهای عجیبی و غریبی دارند که ما در اینجا تعدادی از اعترافات آنها را برایتان آورده ایم.

۱٫ سلما هایک- Salma Hayek

گروه سرگرمی ROZANEH

این ستاره هالیوودی به تازگی به شیردهی اعتیاد پیدا کرده است. "من شبیه الکلی ها شده ام. مهم نیست خسته باشم یا اضافه وزن پیدا کنم، تنها چیزی که برایم اهمیت دارد، شیر دادن به فرزندم است. مدام به خودم می گویم فقط یک هفته دیگر، اما این یک هفته تبدیل به یک ماه و... بیشتر می شود. وقتی می بینیم که این کار چقدر برایم لذت بخش است، نمی توانم رهایش کنم."


۲٫ آنا کندریک- Anna Kendrick

www.ROZANEHONLINE.com

ستاره فیلم "Pitch Perfect " اعتراف کرده که به بازی کامپیوتری " Angry Birds" معتاد شده است. "من ساعت ها پای این بازی می نشینم تا تمامش کنم. آیا درمانی برای آن وجود دارد؟"


۳٫ آوریل لوین- Avril Lavigne

http://www.rozanehonline.com

این خواننده کانادایی نیز در اعترافات خود گفته است که به سایه زیاد چشم معتاد شده طوری که بدون آن احساس پوچی می کند.


۴٫ شارلیز ترون- Charlize Theron

www.ROZANEHONLINE.com

علارغم ظاهر زیبای این بازیگر، او ادعا می کند که به غذاهای چاق کننده و سرخ کردنی علاقه دارد. "من عاشق تمام غذاهای سرخ کردنی هستم. حاضرم حتی کفشم را سرخ کنم و بخورم."


۵٫ شریل کول- Cheryl Cole

www.ROZANEHONLINE.com

شریل کول خواننده هالیوودی تا جایی که می تواند غذاهای سالم مصرف می کند. او معتقد است که آب هویج برای سلامتی خوب است به همین دلیل روزی ۸ لیوان آب هویج می خورد."


۶٫ جسیکا سیمپسون- Jessica Simpson

www.ROZANEHONLINE.com

جسیکا سیمپسون هیچگاه سیگاری نبوده اما در گذشته اعتیاد شدیدی به جویدن آدامس نیکوتین داشته است. او در این باره می گوید: "آدامس نیکوتین بخشی از اعضای دهان من محسوب می شد."


۷٫ لی‌لی آلن- Lily Allen

گروه سرگرمی روزنه

این ستاره پاپ انگلیسی می گوید که مدتی به اینترنت معتاد شده بود. "من واقعا به طرز وحشتناکی از اینترنت استفاده می کردم طوری که آن را با اعتیاد به الکل و مواد مخدر برابر و برای سلامتی ام مضر می دانستم."


۸٫ اسنوکی- Snooki

http://www.rozanehonline.com

این ستاره تلویزیون اعتیاد شدیدی به برنزه کردن رنگ پوست خود دارد طوری که ساعت های زیادی را زیر آفتاب می گذراند. تنها دورانی که این اعتیاد را ترک کرد، دوران بارداری اش بود، آن هم به اصرار مادرش. او حتی عکسی از دوران بارداری خود منتشر کرد و زیر آن نوشت: "اوه! ببینید رنگ پوستم چه رنگی است!"


۹٫ هایدی مونتاگ- Heidi Montag

www.ROZANEHONLINE.com

این ستاره تلویزیونی به جراحی پلاستیک اعتیاد دارد. او در سال ۲۰۱۰، ۱۰ عمل زیبایی را در ۱ روز انجام داد.




:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی و جذاب , جذاب و دیدنی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب